HĂ­rek

Hogyan fogyni?

Hogyan fogyni?

zielony jęczmieƄ na odchudzanie

Hogyan kezdƑdhet a sĂșlycsökkenĂ©s egĂ©szsĂ©ges Ă©s biztonsĂĄgos?

Minden karcsĂșsĂ­tĂł kezelĂ©s a kitartĂĄs Ă©s az ĂĄldozat kĂ©rdĂ©se, ezĂ©rt nagyon fontos a megfelelƑ motivĂĄciĂł. Az Ă©letvitelre valĂł hajlam Ă©lethosszig tartĂł problĂ©ma, Ă©s ha fogyni akarunk, akkor ez a tendencia mĂ©g nagyobb. EzĂ©rt a tĂĄplĂĄlkozĂĄson tĂșl fontos az önszabĂĄlyozĂĄs, az Ă©tkezĂ©s tartĂłs vĂĄltozĂĄsa, valamint az Ă©letmĂłd aktĂ­vabbĂĄ tĂ©tele. Fontos, hogy a fizikai aktivitĂĄst oly mĂłdon vĂĄlasztjĂĄk ki, hogy ne okozzon kellemetlensĂ©get, hanem szokĂĄssĂĄ, Ă©letformĂĄvĂĄ vĂĄlik. JĂł ötlet elƑre elkĂ©szĂ­teni Ă©s vĂ©grehajtani az etetĂ©si tervet.

Hogyan hatĂ©konyan fogyjon anĂ©lkĂŒl, hogy az egĂ©szsĂ©get veszĂ©lyeztetnĂ©?

Az Ă©trendet egyedileg kell beĂĄllĂ­tani. Meg kell szĂŒntetnie a rossz szokĂĄsokat, de figyelembe kell vennie az egĂ©szsĂ©gi ĂĄllapotot, az Ă©trendi preferenciĂĄkat, a betegsĂ©geket Ă©s a gyĂłgyszereket.

Az Ă©trendnek rendszeres Ă©tkezĂ©seken kell alapulnia, ĂĄllandĂł idƑben, figyelembe vĂ©ve a kĂŒlönfĂ©le Ă©lelmiszereket, valamint megfelelƑ mennyisĂ©gƱ folyadĂ©kot. Fontos szĂĄmolni a termĂ©keinek kalĂłriĂĄit Ă©s korlĂĄtozni az összegĂŒket. MĂĄsrĂ©szt a fizikai aktivitĂĄst hozzĂĄ kell igazĂ­tani annak potenciĂĄljĂĄhoz, Ă©s fokozatosan bƑvĂ­teni kell a testmozgĂĄs idƑtartamĂĄt Ă©s intenzitĂĄsĂĄt.

Milyen gyorsan fogyhatok?

A legjobb, ha hetente 0,5-1 kg-ot veszítesz. Ennek eléréséhez kevesebbet kell 500-1000 kcal enni, mint a szervezetnek minden nap.

A biztonsĂĄgos sĂșlycsökkentĂ©s alapelvei

A sĂșlygyarapodĂĄs ĂĄltalĂĄban hosszĂș tĂĄvĂș folyamat, ezĂ©rt ne fĂ©lj, hogy rövid idƑ alatt elveszĂ­tsd ezeket az extra kilogrammokat. SzĂŒksĂ©ged lesz egy kis idƑre ahhoz, hogy testetek megszokja az Ășj feltĂ©teleket.

1. ÁllĂ­tsa be a közbensƑ cĂ©lokat magĂĄnak.

A kis lĂ©pĂ©sek elve. Közvetett cĂ©lokat kell beĂĄllĂ­tani, pl. hogy 5-10% sĂșlycsökkenĂ©s Ă©rhetƑ el 3 hĂłnapon belĂŒl. Itt Ă©rdemes megjegyezni, hogy a Weight Loss nem mindig ugyanolyan ĂŒtemben törtĂ©nik, nĂ©ha egyre több Ă©s gyorsabb, nĂ©ha kevesebb Ă©s lassabb.

Egy biztonsĂĄgos, kiegyensĂșlyozott Ă©trend 500-1000 kcal lehetĂ”vĂ© teszi a stabil Weight Loss-t, pihenĂ”idĂ” utĂĄn a tĂĄplĂĄlĂ©k Ășjra felhasznĂĄlhatĂł.

2. Ne add fel.

Nem szabad feladni, mĂ©g akkor sem, ha az eredmĂ©nyek nem olyanok, mint vĂĄrhatĂłak. Nem szabad elfelejteni, hogy a testsĂșlycsökkentĂ©s mindegyik 10% -nĂĄl sok egĂ©szsĂ©gĂŒgyi jĂłtĂ©kony hatĂĄssal jĂĄr, Ă©s javĂ­tja a jĂłlĂ©tet.

MĂĄsrĂ©szt, nagyon egĂ©szsĂ©gtelen, hogy hirtelen ingadozĂĄst Ă©szlelnek, amikor egyszer fogyni, majd visszatĂ©rni a rövid idƑ utĂĄn. Leggyakrabban az iojo-hatĂĄs olyan embereknĂ©l fordul elƑ, akik a tĂĄplĂĄlkozĂĄsuk befejezĂ©se utĂĄn visszatĂ©rnek rĂ©gi Ă©tkezĂ©si szokĂĄsaikhoz.

Fontos

IsmĂ©telje meg ezt a folyamatot Ășjra Ă©s Ășjra. A csodĂĄlatos Ă©trendet az elhĂ­zĂĄs tartja fenn, Ă©s egy Ășjabb kĂ­sĂ©rlet a testsĂșlycsökkentĂ©sre egyre nehezebbĂ© vĂĄlik.

A legbiztosabb mĂłdja annak, hogy fogyasszon Ă©trendet egy orvos, dietetikus Ă©s fizioterapeuta felĂŒgyelete alatt. Az ilyen karcsĂșsĂ­tĂĄs könnyebb Ă©s hosszĂș tĂĄvĂș hatĂĄsokat eredmĂ©nyez.

Hogyan lehet megakadĂĄlyozni a “jo-yo” hatĂĄst – mit kell tenned annak elkerĂŒlĂ©se Ă©rdekĂ©ben, hogy tĂșlsĂșlyosak legyenek?

A karcsĂșsĂ­tĂĄs sorĂĄn a szervezet egy negatĂ­v energiamĂ©rlegre tĂĄmaszkodik. Az anyagcsere csökken. Ebben az esetben, mĂ©g ha kis mĂ©rtĂ©kben növeli az energiaadagolĂĄst is, sĂșlygyarapodĂĄst eredmĂ©nyez.

A sikeres Ă©trend utĂĄn nem tĂ©rhet vissza rĂ©gi szokĂĄsaidhoz. Folyamatosan ellenƑriznie kell a sĂșlyĂĄt.

jegyzet

Fontosak egy tartós Weight Loss hatås eléréséhez:

  • tudatĂĄban annak, hogy szĂŒksĂ©g van az Ă©letstĂ­lusok tartĂłs vĂĄltozĂĄsĂĄra
  • az Ă©lelmiszer-fogyasztĂĄs Ă©s a testmozgĂĄs önkontrollja
  • az Ă©tkezĂ©s szabĂĄlyossĂĄga
  • a stressz Ă©s a nyugalom hiĂĄnya
  • a jĂłlĂ©t javĂ­tĂĄsa pozitĂ­v önbecsĂŒlĂ©s rĂ©vĂ©n
  • a szociĂĄlis tĂĄmogatĂĄs – csalĂĄd, barĂĄtok vagy önsegĂ­tƑ csoport pozitĂ­v hatĂĄsa

Kelemen Gréta

"Kevesen ismerik az igazi Kelemen GrĂ©ta-t, de a legfontosabb kĂ©t dolog, amit tudni kell, hogy az optimista Ă©s precĂ­z, termĂ©szetesen barĂĄtsĂĄgos, szemlĂ©lƑdƑ Ă©s racionĂĄlis, de kisebb dĂłzisokban, Ă©s gyakran elkĂ©nyeztetik a nem Ă©rzĂ©ketlen szokĂĄsok is.

Az optimizmusa azonban, amiĂ©rt gyakran imĂĄdjĂĄk. A barĂĄtok gyakran szĂĄmĂ­tanak rĂłla Ă©s romantikus termĂ©szetĂŒkre a szĂŒksĂ©g idejĂ©n.

Persze senki sem tökĂ©letes, Ă©s BogdĂĄnnak szĂĄmos hibĂĄja van. A tisztessĂ©g Ă©s az instabilitĂĄs hajlamos az Ășton jĂĄrni, bĂĄr inkĂĄbb szemĂ©lyes szinten, mint mĂĄsok szĂĄmĂĄra.

SzerencsĂ©re a pontossĂĄga ĂĄltalĂĄban ott van, hogy enyhĂ­tse a fĂșjĂĄsokat."

Még szintén kedvelheted...

Vélemény, hozzåszólås?

Az email cĂ­met nem tesszĂŒk közzĂ©. A kötelezƑ mezƑket * karakterrel jelöltĂŒk