Menstruáció alatt fogyni?

[Total: 0    Average: 0/5]

Menstruáció alatt fogyni?

odchudzanie menopauza Menstruáció alatt fogyni?

A vizsgálatok igazolják, hogy a menopauza időszaka elősegíti a zsírszövet mennyiségének növekedését. Az 50 év alatti nőket elsősorban a csípő-elhízás, a menopauza, leggyakrabban a hasi elhízás jellemzi.

Ez egy általánosan ismert jelenség, és a megfelelő ReAction hiánya hasi elhízáshoz vezethet, ami számos komplikációhoz vezethet, mint például az inzulin rezisztencia, a lipid rendellenességek, a magas vérnyomás. Ennek elkerülése érdekében módosítania kell a szokásait, változtatnia kell az étrendjét és magának kell többet gyakorolnia.

Korral csökken az energiaigény és az anyagcsere aránya. Ez gyakran a fizikai aktivitás csökkenéséhez vezet, amely még az egészséges étkezési szokásokban is növeli a testzsír mennyiségét.

Ez azonban nem jelenti azt, hogy a menopauza után nem lehet jó formát és sziluettet élvezni.

Miért könnyebb a súlycsökkenés a menopauza idején?

Az első tényező a szexuális hormonkoncentráció változása. Fontos szerepet játszanak a test megfelelő működésében. Ezek befolyásolják a lipolízist és a lipogenezist, azaz a zsírszintézishez és bomláshoz kapcsolódó folyamatokat. Ezek a hormonok szabályozzák a zsírszövet által kiválasztott biológiailag aktív anyagokat is, azaz adipokint: leptint, adiponektin angiotenzint.

Vannak olyan vélemények, amelyek arra utalnak, hogy a menopauza időszakában a felhasznált élelmiszer mennyiségének szabályozását befolyásoló hypothalamus mechanizmusok szabályozatlanok. A zsíranyag-felvételben részt vevő galanin aktivitása megnövekszik, és csökken az Y neuropeptid aktivitása, amely felelős a szénhidrát-fogyasztásért. Ezáltal a nők valószínűleg zsíros termékeket használnak a menopauza idején.

A gyakorlat lényeges!

Az évek során az izomszövet mennyisége csökken. Ha nem teszünk több fizikai aktivitást az életünkben, az izomszövet-veszteségeket zsírszövet váltja fel. Érdemes itt megjegyezni, hogy minél jobban átadja az izomszövetet a szervezetben, annál lassabban lassítja az anyagcserét. A fizikai aktivitás alapvetően az anyagcserét fejjel lefelé fordítja. Emellett a fizikai aktivitás biztosítja a csonttömeget, amely védelmet nyújt a csontritkulás ellen.

Győződjön meg róla, hogy van a tányéron.

A 40 éven felüli nők étrendi preferenciáinak elemzésére irányuló kutatás azt mutatja, hogy a gazdag kalóriatartalmú termékeket előnyben részesítik. Étrendük gyenge az egész szemcsés szénhidráttermékekben, sovány tejben, halban, zöldségekben, gyümölcsökben és hüvelyekben. Különösen az utóbbiak nagyon fontosak ebben a periódusban a nők étrendjében, mivel a fitoösztrogének tartalma hosszabbítja meg a havi ciklust, enyhíti a virágzáshoz kapcsolódó tüneteket, és csökkentheti a csontritkulás és az érelmeszesedés kockázatát.

Még a kis változások is lehetővé teszik a megfelelő testtömeg fenntartását. Ha a súlya megfelelő, akkor csak akkor kell csökkentenie a napi energiaigényét 200 kcal-val, hogy biztosítsa a súlygyarapodást. Összehasonlításképpen, 200 kcal egyenértékű a következő: egy édes bár.

Egyes termékek különösen alkalmasak az 50 év feletti nők számára:

  • paradicsom, banán, kajszi, avokádó – különösen gazdag a káliumban a vérnyomás szabályozásában
  • bogyók – a MaxLiftfidánsok gazdag forrása
  • zöldlevelű zöldségek, pl. spenót, káposzta, succola – gazdag kalcium és K-vitamin -, amelyek segítenek a megfelelő csont mineralizáció fenntartásában
  • zsíros tengeri hal: tonhal, makréla, hering, spratt – kiváló zsírsav n-3 PUFA, amely védőhatást fejt ki a szív- és érrendszeri megbetegedések megelőzésére, csökkentve a triglicerid koncentrációt, a teljes koleszterinszintet és az LDL-koleszterin frakciókat a vérszérumban
  • szójabab – egyes tanulmányok szerint az izoflavonban gazdag termékek, mint például a szójaitalok és a tofu sajtok, enyhíthetik a menopauzt; Ha azonban a családban egy személynek van mellrákja, konzultálni kell az orvossal arról a szándékról, hogy a szója izoflavonokat beviszi az étrendbe.
  • szénhidrát teljes őrlési termékek és zabpehely – étrendi rostot tartalmaz, amely, mint például az n-3 PUFA zsírsavak, csökkenti a teljes koleszterin és az LDL koleszterin frakció koncentrációját, szabályozza a gyomor-bél traktusokat,
  • tej, joghurt, kefir, író – nagyon jó kalcium- és probiotikus baktériumok forrása; zsíros melléktermékeket kell választani, előnyösen hozzáadott cukor nélkül.

Mindez túlélhető

Maga a probléma megközelítése fontos. Az, hogy egy nő általában a menopauza felé irányul, felelős azért, hogy a menopauza hogyan működik ebben az időszakban. Azok a nők, akik a nyereséget alacsonyan értékelik, de hangsúlyozzák a változások veszteségét ebben az időszakban, általában többet szenvednek a kellemetlenségektől. Azok a nők, akiknek nagy a véleménye a profitról és a menopauza elvesztésének gyenge véleménye, sokkal simábban mennek keresztül.

Kelemen Gréta
About Kelemen Gréta 164 Articles
"Kevesen ismerik az igazi Kelemen Gréta-t, de a legfontosabb két dolog, amit tudni kell, hogy az optimista és precíz, természetesen barátságos, szemlélődő és racionális, de kisebb dózisokban, és gyakran elkényeztetik a nem érzéketlen szokások is. Az optimizmusa azonban, amiért gyakran imádják. A barátok gyakran számítanak róla és romantikus természetükre a szükség idején. Persze senki sem tökéletes, és Bogdánnak számos hibája van. A tisztesség és az instabilitás hajlamos az úton járni, bár inkább személyes szinten, mint mások számára. Szerencsére a pontossága általában ott van, hogy enyhítse a fújásokat."

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*